måndag 21 mars 2016

Vinnare tävling KAL


Först och främst vill vi tacka för alla bidrag.  
Det har varit otroligt kul att se hur de olika stickningarna har vuxit fram!

Det var inte lätt att utse en vinnare då alla verkligen är jättefina.  
Det var faktiskt helt omöjligt......så det slutade med att vi fick lotta fram vinnare.
VinnarNA hittar du om du skrollar ned...........


........stort grattis till Anna-Karin (väska)......


















........och Margaretha (tröja)!


Vi skickar er varsin Svarta Fåret-påse med garner & tillbehör.

PS. På torsdag sätter Svarta Fårets mysterivirkning igång :-)
Läs mer om det här: CAL





4 kommentarer:

  1. Så roligt det är att se alla fina alster, allt arbete, all kreativitet! Underbart!
    Jag har fortfarande fjärilar i magen efter överraskningen när jag igår läste blogen och insåg att jag blev en av vinnarna i lottningen. Jag är så tacksam och glad, och jag väntar med spänning på Svarta Fåretpåsen. Vilket påskägg! /Anna-Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stort grattis! Vinsterna skickas idag så bör vara hos dig i början av nästa vecka!! :-) Trevlig helg!!

      Radera
    2. Så roligt! Jag hade börjat sakna vinsten lite grann och tänkte att jag kanske skrivit någon siffra fel i adressen eller så. Men nu väntar jag med spänning och hoppas, hoppas, hoppas att det ligger en avi i postfacket imorgon fredag. :-)

      /Anna-Karin

      Radera
  2. Hej och jag är den andra vinnaren. Det dröjde ett bra tag innan jag såg att också vunnit eftersom jag inte skrollade ner helt först. Jättespännande med vinsten och jag tackar så mycket för den och jag håller med Anna-Karin - vilket påskägg. Margaretha

    SvaraRadera