torsdag 5 mars 2015

Påsktävling - vinn 3 färdigbroderade påskvykort med kuvert.

Snart är det påsk och visst skulle det vara trevligt att skicka iväg en handbroderad påskhälsning?


Detta är tävling 1 av tot 4 påsktävlingar i broderi! Håll utkik här på bloggen efter kommande tävlingar.

Hur skall du fira påsk i år?
Skriv lite kortfattat i kommentarsfältet nedan hur en påsk hemma hos dig ser ut och varför du vill vinna dessa vykort. Glöm ej att skriva din mailadress så att vi kan kontakta dig om du vinner :-)
(Alt maila oss på info@svartafaret.se med rubriken "Broderitävling")
Svarta Fårets jury utser en vinnare.


Ps, det tar en stund innan din kommentar blir synlig i kommentarsfältet!


Tävlingen pågår till måndag 9 mars klockan 10.00
TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

6 kommentarer:

  1. Påsken firas med god mat och godis tillsammans med familjen, påskris både ute och inne tillsammans med blommor för att fira både påsk och att ljuset kommer tillbaka. Jag brukar brodera egna kort men tiden räcker inte alltid till så därför skulle jag bli glad om jag vann.
    ba54@telia.com

    SvaraRadera
  2. För mig är det påsk när man plockar in ris och klär med fjädrar och pyntar med porslinskycklingar och harar. Givetvis är maten också en viktig komponent för att stämningen ska infinna sig. Prinskorvar, omelett, påskmust.. och blir definitivt ingen påsk utan godis och ägg!

    I år ska familjen för första gången fira påsk på olika håll. Jag har tre syskon och jag skulle vilja skicka dem ett vykort med en personlig touch!

    Håller tummarna för att påst-haren kommer med fina broderier! ;)

    Hälsning
    Linda
    lindan.olsson@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej! Vi ska fira påsken hemma, eftersom pappa i huset jobbar. Vi ska mysa till det med våra 5 underbara barn (6-10år) med pyssel och hemgjort godis! Äta god mat, pyssla och umgås -jg längtar redan ❤

    SvaraRadera
  4. Glömde min mejladress marie-louisevennerstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Påsk för mig har hittills inneburit ett par påskägg, nån kyckling och påskbord hos min fina mormor.
    Men nu när sonen börjar bli större så blir det mer påskigt. Vi målar ägg, gör påskris osv. Glad blir jag för jag älskar de starka färgerna som hör påsken till!
    decreased@live.se

    SvaraRadera
  6. Påsken firas med finsk memma och ägg tillsammans med nära och kära. Många fjädrar i granna färger - konstgjorda, inte från fåglar. Utevistelse i vårvädret. Ett handarbete och en kopp te. Frigolitägg att torrtova.
    Korten skulle jag skicka till släktingar som uppskattar dem.
    gunilla@mamamo.se

    SvaraRadera