onsdag 10 december 2014

Tävling, vinn ett broderat ostband till julen.


Tag chansen att vinna ett broderat ostband med tomtemotiv!

För att vara med och tävla vill vi att du i kommentarsfältet nedan beskriver vad du helst skulle vilja brodera för julbroderi!
Glöm inte att skriva din mailadress så att vi kan höra av oss.
(Vill du ej skriva ut din mailadress här nedan så skriv för och efternamn istället och maila oss sedan till info@svartafaret.se och skriv där Broderitävling som rubrik. (Samt ditt förslag och namn igen)

En jury på Svarta Fåret utser en vinnare som får ett färdigbroderat ostband med tomtar på.

Tävlingen pågår till 16/12 klockan 8.00.

Vinnare presenteras här på bloggen 16/12. 



  Om du själv vill brodera ett sånt här ostband så kan du ladda ned mönster här>>


Observera att det kan ta ett litet tag innan din kommentar blir synlig i kommentarsfältet!




9 kommentarer:

  1. Ängel mail..gun.b.andersson @gmail.com

    SvaraRadera
  2. Hur ska man kommentera med sin mailadress utan att skriva den öppet i kommentarsfältet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Du kan skriva ditt för och efternamn i kommentarsfältet tillsammans med ideén) och maila oss detsamma på info@svartafaret.se så får vi din adress den vägen :-)

      Radera
  3. Jag vill brodera två julkalendrar. Jag har gjort en för många år sen, och i år delar våra två största barn på den. Men vi har tre barn nu och de måste så klart ha var sin kalender så småningom! johannameier@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. En riktigt vintrig tavla/bonad med domherrar till min snart 20-årige son. Han älskar allt med domherrar och har gjort sen han var liten. annakristina65@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag skulle vilja brodera en fin julduk! :) Min mailadress: kristin_st[snabela]hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag skulle vilja brodera en stor, vacker julduk, som täcker vårt stora matsalsbord. Ett mastodontjobb, men så fint det skulle bli!

    SvaraRadera